Ved hjælp af seminarer for at støde op salg

Mange af mine klienter henvender sig til tale ved kamre og andre networking organisationer til at generere forretning. Dette er en fantastisk metode til at opbygge troværdighed og få gratis reklame, især når du er i en kreativ virksomhed, der ofte bør for eksempler og prøver at få folk til at ansætte dig.
Seminarer er en fantastisk måde for potentielle kunder til “prøvekøre” tjenesterne med ud fuldt leje dig. Ofte, når en potentiel kunde ser du under et seminar, er de så imponeret og overbevist om, at du er den perfekte person at leje, de kan ikke vente til hånd, du en check.
Bryllup planlæggere kunne gøre seminarer for par eller brude på hvordan at planlægge det perfekte bryllup.
Indretningsarkitekter kunne præsentere et program på vindue behandlinger og udsmykning tilbehør.
Kunstnere kan gøre programmer på maleri kalkmalerier i temaværelser til børn.
Web-designere kan fremme et seminar om at skabe websites at dreje besøgende til kunder.
Grafiske kunstnere kunne præsentere på branding for virksomheder.
Desværre, men har et stort emne og få masser af mennesker at dit program er ikke nok og mange mennesker udnytte ikke denne gyldne mulighed godt nok faktisk slå deltagere til klienter.
Her er flere måder at øge din deltager til klient forholdet efter dit næste foredrag.
INVOLVERE SIG MED MARKEDSFØRING
Finde ud af før tid, hvordan organisationen har planer om at markedsføre programmet og involvere sig med markedsføring. 
Tilbud om at skrive artikler til deres hjemmeside eller nyhedsbrev.
Skrive et program beskrivelse fyldt med fordelene ved hvad deltageren får ved at deltage i programmet.
Send en meddelelse til din kontaktliste, opfordre dem til programmet.
Tilføje oplysninger om programmet på dit websted.
Bruge dette som en mulighed for at invitere potentielle kunder som din personlige gæst at se dig i aktion.
Fremme organisationen at mail mindst én trykt emne om programmet til medlemskabet, ud over deres online marketing indsats.
MARKEDET HELE TIDEN
Der er stor forskel mellem levere en oplysningsspot og underfundighed markedsføring fra platformen. Vær sikker på ikke at åbenlyst levere en salgstale under dit program. Du skal stadig give værdi til deltagerne.
Vær sikker på dine kontakt oplysninger – herunder hjemmeside og telefonnummer – er på hver uddelingskopien og hvert stykke af oplysningerne til deltagerne.
Under seminaret, give eksempler ved at fortælle historier om andre projekter, du har gjort. Selvfølgelig, du behøver ikke at afsløre følsomme oplysninger om dine kunder, men virkelige liv eksempler ikke kun hjælpe publikum til at lære, men det hjælper dem til at forstå typerne af produkter og/eller tjenester, du tilbyder. 
HANDLINGSPLAN OPFØLGNING
Fremme organisationen at gøre en post program mailing – selv om det er via email – med en artikel skrevet af dig, at hjælper med at binde din seminar op og giver ekstra værdi til deltagere.
Nævne under programmet, du er villig til at sende deltagere oplysninger på en bestemt del af programmet, hvis de giver dig deres kort. Fortæl dem at skrive ja på bagsiden, hvis de ønsker yderligere oplysninger og at blive tilføjet til din postliste. Fortæl dem at skrive ja/nej, hvis de ønsker info, men ønsker ikke at blive tilføjet til din postliste.
Send de lovede oplysninger inden for 48 timer af programmet.
Kalde enhver deltager, der har anmodet om oplysninger eller talte med dig efter programmet, der virker som en potentiel kunde og invitere dem ud for kaffe til at lære mere om deres forretning.
Ved at sætte flere tanke og kræfter ind i disse no-gebyr engelsktalende gigs, vil du maksimere antallet af deltagere du forvandle til klienter og bidrage til at gøre disse engagementer mere rentable. Nu komme derud og gøre nogle penge!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *